آمازون اکنون از هوش مصنوعی برای خلاصه کردن بررسی محصولات استفاده می کند
آمازون اکنون از هوش مصنوعی برای خلاصه کردن بررسی محصولات استفاده می کند آمازون شروع به استفاده از هوش مصنوعی مولد برای خلاصه کردن نظرات و بررسیهای مشتریان درباره محصولات مختلف در وبسایت خود کرده است. این قابلیت پس از چندین ماه آزمایش، طوری طراحی شده که منجر به سریعتر شدن تجربه خرید افرادی که […]
آمازون اکنون از هوش مصنوعی برای خلاصه کردن بررسی محصولات استفاده می کند
آمازون شروع به استفاده از هوش مصنوعی مولد برای خلاصه کردن نظرات و بررسیهای مشتریان درباره محصولات مختلف در وبسایت خود کرده است.
این قابلیت پس از چندین ماه آزمایش، طوری طراحی شده که منجر به سریعتر شدن تجربه خرید افرادی که نمیخواهند وقت زیادی صرف مطالعه نظرات و بررسیها بکنند خواهد شد.
آمازون گفته است: «ما میخواهیم مطالعه بررسیها را برای مشتریان راحتتر بکنیم. به همینخاطر تصمیم گرفتیم با استفاده از پیشرفتهای اخیر در هوش مصنوعی مولد یک قابلیت جدید در این زمینه ارائه کنیم. این قابلیت به خریداران کمک خواهد کرد تا بهسرعت بفهمند که سایر مشتریان در مورد یک محصول چه نظری دارند.»
این قابلیت در حال حاضر برای کاربران آمریکایی قابل دسترس است، در سال ۲۰۲۲، حدود ۱۲۵ میلیون مشتری آمازون نزدیک به ۱.۵ میلیارد بررسی در این وبسایت ایجاد کردهاند. البته برخی از این بررسیها جعلی است، اما آمازون از این موضوع مطلع بوده و گفته است که برای جلوگیری از نمایش چنین محتواهایی، به سرمایه گذاری خود در وبسایتاش ادامه خواهد داد تا آن را بهبود ببخشد.
منبع: digitaltrends
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید