گزارش: یوتیوب نگران است که شورتس ویدیوهای طولانی را تحت تاثیر قرار دهد
گزارش: یوتیوب نگران است که شورتس ویدیوهای طولانی را تحت تاثیر قرار دهد یوتیوب بارها تاکید کرده که ویدئوهای کوتاه یک اولویت بزرگ برای این شرکت است. اما یک گزارش جدید نشان میدهد که نگرانیهای داخلی در مورد تاثیر شورتس بر کسبوکار اصلی ویدیوی طولانی یوتیوب وجود دارد. طبق گزارش فایننشال تایمز، کارمندان یوتیوب در […]
گزارش: یوتیوب نگران است که شورتس ویدیوهای طولانی را تحت تاثیر قرار دهد
یوتیوب بارها تاکید کرده که ویدئوهای کوتاه یک اولویت بزرگ برای این شرکت است. اما یک گزارش جدید نشان میدهد که نگرانیهای داخلی در مورد تاثیر شورتس بر کسبوکار اصلی ویدیوی طولانی یوتیوب وجود دارد.
طبق گزارش فایننشال تایمز، کارمندان یوتیوب در جلسات متعددی نسبت به این خطر که ویدیوهای بلند که درآمد بیشتری برای این شرکت دارند، به عنوان یک فرمت از بین برود.
از آنجائیکه در ویدیوهای طولانی امکان تبلیغات بیشتر وجود دارد، عدم توجه به آن ممکن است بر درآمد یوتیوب تاثیر بگذارد. یوتیوب اخیرا گزارش کرده بود که درآمد تبلیغاتیاش در سه فصل از چهار فصل گذشته کاهش یافته است.از طرفی هم یوتیوب پریمیوم بهتازگی با افزایش قیمت مواجه شده است.
در هر حال به نظر میرسد که کاربران ویدیوهای کوتاه را بر ویدیوهای بلند ترجیح میدهند و یوتیوب مجبور بود این فرمت را بپذیرد یا اینکه به تیک تاک و ریلز ببازد.
منبع: ۹to5google
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید