دانشبنیانها، موتور محرک هوشمندسازی پست ایران
در گامی مهم به سوی دیجیتالی شدن خدمات پستی، وزیر ارتباطات از بهرهگیری از توانایی شرکتهای دانشبنیان در این حوزه خبر داد. با استفاده از فناوریهای نوین و خلاقیت این شرکتها، انتظار میرود خدمات پستی کشور با سرعت و دقت بیشتری به دست مشترکین برسد و تجربه کاربری بهبود یابد. این رویکرد جدید نشان از […]
در گامی مهم به سوی دیجیتالی شدن خدمات پستی، وزیر ارتباطات از بهرهگیری از توانایی شرکتهای دانشبنیان در این حوزه خبر داد. با استفاده از فناوریهای نوین و خلاقیت این شرکتها، انتظار میرود خدمات پستی کشور با سرعت و دقت بیشتری به دست مشترکین برسد و تجربه کاربری بهبود یابد. این رویکرد جدید نشان از عزم جدی دولت برای ارتقای زیرساختهای ارتباطی و منطبق کردن خدمات پستی با استانداردهای جهانی دارد.
ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از سرعت بخشیدن به روند هوشمندسازی خدمات پستی خبر داد.
وی با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت شرکتهای دانشبنیان و بخش خصوصی در این حوزه، گفت: «باید تا جایی که امکان قانونی دارد، خدمات پستی را به این بخشها برونسپاری کنیم تا هم کیفیت خدمات ارتقا یابد و هم هزینهها کاهش پیدا کند.»
هاشمی با اشاره به برنامههای خود برای وزارت ارتباطات، تبدیل شرکت ملی پست به یک نهاد پیشران در زمینه توسعه کسبوکارهای اینترنتی را یکی از اهداف اصلی خود دانست و افزود: «با دیجیتالی کردن فرآیندهای پستی و افزایش کارایی، میتوانیم به این هدف دست پیدا کنیم.»
وزیر ارتباطات همچنین به چالشهای معیشتی کارکنان پستی اشاره کرد و گفت: «یکی از مهمترین دغدغههای همکاران ما در شرکت ملی پست، مسائل مربوط به درآمد است. ما در تلاش هستیم تا با افزایش حقوق و متناسبسازی آن با شرایط تورمی، به این عزیزان کمک کنیم.»
هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود، ورود شرکتهای دانشبنیان به حوزه خدمات پستی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: «این شرکتها میتوانند با ارائه خدمات نوآورانه، به بهبود کیفیت خدمات پستی کمک شایانی کنند.»
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید