شیائومی با یک تغییر بزرگ، تبلیغ جنجالی آیپد پرو اپل را بازسازی کرد
تبلیغ آیپد پرو M4 اپل و واکنشهای منفی کاربران تبلیغ اپل برای آیپد پرو M4 با عنوان “Crush” با واکنشهای بسیار منفی از سوی کاربران و هنرمندان در شبکههای اجتماعی روبهرو شد. در این تبلیغ، ابزارهای هنری مانند پیانو خرد میشدند تا بهنوعی آیپد پرو را تبلیغ کنند، که باعث انتقاد شدید مخاطبان شد. این […]
تبلیغ آیپد پرو M4 اپل و واکنشهای منفی کاربران
تبلیغ اپل برای آیپد پرو M4 با عنوان “Crush” با واکنشهای بسیار منفی از سوی کاربران و هنرمندان در شبکههای اجتماعی روبهرو شد. در این تبلیغ، ابزارهای هنری مانند پیانو خرد میشدند تا بهنوعی آیپد پرو را تبلیغ کنند، که باعث انتقاد شدید مخاطبان شد. این موضوع تا جایی پیش رفت که اپل مجبور به عذرخواهی شد و سامسونگ نیز با انتشار یک تیزر به آن طعنه زد. اکنون شیائومی تبلیغ Crush اپل را برای گوشی آینده Civi 14 خود به سبک دیگری بازسازی کرده است.
حساب شیائومی هند در شبکه اجتماعی ایکس این تیزر را با عنوان “CinematicVision” بهاشتراک گذاشته که شباهت زیادی به تبلیغ جنجالی اپل دارد. در تبلیغ اپل، ابزارهای موسیقی و هنری مانند شیپور، پیانو و مجموعهای از لنزهای دوربین توسط یک دستگاه پرس هیدرولیک خرد میشدند تا در نهایت، یک آیپد پرو جدید جای آنها را بگیرد. اما در تبلیغ شیائومی، دستگاه پرس قبل از اینکه به ابزارها برسد، متوقف میشود.
تیزر جدید شیائومی با الهام از تبلیغ اپل
شیائومی برای تبلیغ گوشی 14 Civi تیزری منتشر کرده که الهام گرفته از تبلیغ معروف اپل است. این گوشی احتمالاً بهعنوان نسخه جدیدی از مدل Civi 4 پرو که در چین عرضه شده بود، در هند فروخته خواهد شد.
شیائومی پیش از این نیز محصولات خود را با الهام از اپل معرفی کرده است. برای مثال، اولین محصولات این شرکت Mi Phone و Mi Pad نام داشتند. Mi Pad بهوضوح کپی از آیپد مینی بود و علاوه بر سختافزار مشابه، نسخهای از اندروید داشت که رابط کاربری آن شبیه iOS طراحی شده بود.
گوشی Mi 8 نیز شباهت زیادی به آیفون X داشت و هدفون AirDots آن نیز بهطور آشکاری از ایرپادهای اپل کپی شده بود.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید