هواوی به عنوان صدرنشین فروش گوشیهای تاشو در بازار چین در سال 2023؛ سامسونگ در رتبه چهارم
بر اساس گزارش IDC، هواوی با سهم بازار 37.4 درصدی در سال 2023، به عنوان پیشواز فروش دستگاههای تاشو در چین شناخته شده است. اپو در جایگاه دوم، آنر در رتبه سوم و سامسونگ با سهم بازار 11 درصدی، مقام چهارم را در فروش گوشیهای تاشو به نام خود ثبت کرده است. با توجه به […]
بر اساس گزارش IDC، هواوی با سهم بازار 37.4 درصدی در سال 2023، به عنوان پیشواز فروش دستگاههای تاشو در چین شناخته شده است. اپو در جایگاه دوم، آنر در رتبه سوم و سامسونگ با سهم بازار 11 درصدی، مقام چهارم را در فروش گوشیهای تاشو به نام خود ثبت کرده است.
با توجه به رتبهبندی IDC، شیائومی با سهم بازار 4.6 درصدی جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است و لنوو در جایگاه هفتم با سهم بازار تنها 1.4 درصدی قرار دارد.
معرفی میت X5 توانست عملکرد خوبی را برای هواوی به ارمغان آورد و حتی پس از عرضه این دستگاه، گزارشها نشان داده که تقاضا بیشتر از عرضه آن بوده است. اما، سامسونگ که یکی از نامآورترین تولیدکنندگان موبایل تاشو است، در بازار چین نتوانسته است پیشتازی رقبای خود از جمله هواوی و برندهای دیگر را بگیرد و با سهم بازار 11 درصدی، در رده چهارم قرار گرفته است.
سهم بازار گوشیهای تاشو در بازار چین برای سال 2023 منتشر شد. بر اساس گزارش IDC، هواوی در جایگاه نخست با سهم بازار 37.4 درصدی قرار دارد. سپس اوپو با سهم 18.3 درصدی در جایگاه دوم، آنر با سهم 17.7 درصد در جایگاه سوم، سامسونگ با سهم 11 درصد در رتبه چهارم و ویوو با سهم 9.7 درصد در رتبه پنجم قرار دارد. این در حالی است که شیائومی با سهم بازار 4.6 درصدی در رتبه ششم قرار دارد. نمودارهای منتشرشده از طریق IDC وضعیت فروش بازار موبایل تاشو را بهخوبی نشان میدهد. همچنین، لنوو با سهم بازار 1.4 درصدی در جایگاه هفتم رتبهبندی شده است.
به گزارش IDC، بازار گوشیهای تاشو در چین در سال 2023 رشد 114.5 درصدی را تجربه کرده و تعداد فروش دستگاههای تاشو به 7007 میلیون دستگاه رسیده است. در فقط سه ماهه چهارم سال 2023، تنها 2771 میلیون دستگاه به فروش رسیده است. محصولات جدید هواوی، اوپو و آنر نیز به این رشد فروش کمک کردهاند.
بازار دستگاههای تاشو در چین از زمان عرضه اولین دستگاه تاشو در سال 2019 تاکنون، بیش از 100 درصد رشد داشته است. این محصولات هر روز بیشتر توسعه مییابند و بهروزتر میشوند، بنابراین، پیشبینی میشود که در سالهای آینده نیز رشد بیشتری را شاهد باشیم.
در حال حاضر، سهم بازار دستگاههای تاشو با قیمت بالای 1000 دلار از 81 درصد به 66.5 درصد کاهش یافته است. این کاهش به دلیل افزایش تولید دستگاههای تاشویی با قیمت مقرونبهصرفه در بازه قیمتی 400 تا 600 دلار است.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید