گوگل با تبلیغ جدید iPager، اپل را به خاطر استفاده نکردن از RCS تحت فشار قرار داد
گوگل با تبلیغ جدید iPager، اپل را به خاطر استفاده نکردن از RCS تحت فشار قرار داد گوگل قبل از شروع کمپین «Get The Message» سعی کرده بود تا از طرق مختلفی برای تحت فشار قرار دادن اپل جهت استفاده از فناوری RCS در آیفون استفاده کند. گوگل حالا در تبلیغ جدید خود فناوری SMS […]
گوگل با تبلیغ جدید iPager، اپل را به خاطر استفاده نکردن از RCS تحت فشار قرار داد
گوگل قبل از شروع کمپین «Get The Message» سعی کرده بود تا از طرق مختلفی برای تحت فشار قرار دادن اپل جهت استفاده از فناوری RCS در آیفون استفاده کند.
گوگل حالا در تبلیغ جدید خود فناوری SMS آیفون را با یک پیجر مقایسه کرده است. این ویدیو تا الان بیش از ۸۰۰ هزار بازدید داشته است و به نظر میرسد این تبلیغ در مقایسه با کمپین سال گذشته، یک ایده بازاریابی ملموستری است.
با وجود اینکه فشار گوگل بر اپل در حال بیشتر شدن است، اما ما معتقدیم که اپل فناوری RCS را نه به خاطر این کمپینها بلکه به خاطر اینکه اپراتورها تصمیم به حذف یا محدود کردن پیامک/MMS خواهند گرفت اتخاذ خواهد کرد.
استاندارد RCS به تدریج در حال تبدیل شدن به یک روش پیامرسانی است. گوگل بیشترین نقش را در توسعه آن داشته و بهتازگی از آن بهعنوان یک راهکار پیشفرض پیامرسانی در برخی از گوشیهای اندرویدی استفاده کرده است.
البته این استاندارد هنوز راه زیادی برای کامل شدن در پیش دارد، اما قطعاً مزیتهای زیادی نسبت به SMS خواهد داشت. گوگل بعد از انجام توافقاتی که با اپراتورهای آمریکایی برای پشتیبانی از این استاندارد داشته، حالا قصد دارد که از اپل در این زمینه پیشی بگیرد. اپل هنوز صحبتی درباره احتمال پشیبانی گوشیهای آیفون از استاندارد RCS نکرده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این شرکت درنهایت چه تصمیمی در این زمینه میگیرد.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید